Навчається молода зміна
21 жовтня 2014 року в Грозинській гімназії відбулося перше засідання Школи молодого вчителя (педагогічний стаж роботи до 3-х років) математики та фізики, що працює над проблемою: «Створення умов для професійного становлення молодого вчителя шляхом удосконалення уроку як основної форми організації процесу навчання і засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня». Організували роботу Школи: методист районного методичного кабінету відділу освіти Поплавський М. Д., Левківська Н. А. заступник директора гімназії та керівники школи: Камінська Г. М., вчитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, заступник директора гімназії; Харченко І. В. учитель фізики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист. На засіданні були присутні молоді вчителі: Артюх Ю. М. (Кожухівська СЗШ), Цапун В. С. (Ходаківська СЗШ, Стремигородський НВК), Каленська О. В. (Каленський НВК), Кришталь О. В. ( Веселівська СЗШ), Шидловська О. В. (Хотинівська СЗШ), Пойда А. О. (Білківська СЗШ).
Тема першого засідання «Організація навчально-виховного процесу по формуванню компетенцій учнів та розвитку науково-творчого потенціалу педагогічних працівників шляхом моніторингової діяльності. Організаційно-педагогічні вимоги до сучасного уроку».
До плану роботи школи були внесені і розглянуті такі питання:
- співбесіда: «Початок навчального року. Проблеми молодого вчителя»;
- ознайомлення молодих педагогів із системою роботи школи
(„Молоді вчителі: права та обов'язки”, „Традиції школи”, „План роботи школи”);
- обговорення плану роботи школи молодого вчителя на 2014-2015 н.р.
Практична робота семінару включала: 1) відвідування і обговорення уроків: математики у 5 класі (вч. Юрченко Н. І. ), тема уроку «Розв’язування рівнянь», фізики у 8 класі (вч. Харченко І. В.), тема уроку «Взаємодія тіл, закон інерції, мета уроку»; 2) роботу в кабінетах математики і фізики. Ознайомлення з обладнанням, дидактичним та роздатковим матеріалом, наочними посібниками; 3) практикум: «Зразки документації вчителя. Як заповнювати класний журнал? Оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне та тематичне оцінювання».
Молоді педагоги отримали завдання до наступного заняття:
- підготувати календарно-тематичне планування з математики та фізики;
- привезти плани-конспекти уроків з математики та фізики;
- опрацювати пояснювальну записку та зміст навчальних програм з математики та фізики;
- опрацювати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики та фізики.
Учасники семінару дякують учнівському та педагогічному колективам за творчу зустріч, за співпрацю. Бажаємо нових злетів і перемог, наснаги. З вірою та оптимізмом дивіться в майбутнє!
Микола Поплавський, методист райметодкабінету