Приветствую Вас, Гість

Навчається молода зміна

   21 жовтня 2014 року в Грозинській гімназії відбулося перше  засідання Школи молодого вчителя (педагогічний стаж роботи до 3-х років) математики та фізики,   що працює над  проблемою: «Створення умов для професійного становлення молодого вчителя шляхом удосконалення уроку як основної форми організації процесу навчання і засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня». Організували роботу Школи: методист районного методичного кабінету відділу освіти Поплавський М. Д., Левківська Н. А. заступник директора гімназії та керівники школи: Камінська Г. М., вчитель математики, спеціаліст вищої  кваліфікаційної категорії, заступник директора гімназії; Харченко І. В. учитель фізики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист. На засіданні були присутні молоді вчителі: Артюх Ю. М. (Кожухівська СЗШ), Цапун В. С. (Ходаківська СЗШ, Стремигородський НВК),  Каленська О. В. (Каленський НВК), Кришталь О. В. ( Веселівська СЗШ), Шидловська О. В. (Хотинівська СЗШ), Пойда А. О. (Білківська СЗШ).

  Тема першого  засідання «Організація  навчально-виховного процесу по формуванню компетенцій учнів та розвитку науково-творчого потенціалу  педагогічних працівників шляхом моніторингової діяльності. Організаційно-педагогічні вимоги до сучасного уроку».               

   До плану роботи школи були внесені і розглянуті такі питання:                      

  1. співбесіда: «Початок навчального року. Проблеми молодого вчителя»;
  2. ознайомлення молодих педагогів  із системою роботи  школи

(„Молоді вчителі: права та  обов'язки”, „Традиції школи”, „План роботи школи”);

  1. обговорення плану роботи школи молодого вчителя на 2014-2015 н.р.

   Практична робота семінару включала: 1) відвідування і обговорення уроків: математики  у 5  класі (вч. Юрченко Н. І. ), тема уроку «Розв’язування рівнянь»,  фізики у 8 класі (вч. Харченко І. В.), тема уроку  «Взаємодія тіл, закон інерції, мета уроку»; 2) роботу в кабінетах математики і фізики. Ознайомлення з обладнанням, дидактичним та роздатковим матеріалом, наочними посібниками; 3) практикум: «Зразки документації вчителя. Як заповнювати класний журнал? Оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне та тематичне оцінювання».

   Молоді педагоги отримали  завдання до наступного заняття:

  1. підготувати календарно-тематичне планування з математики та фізики;
  2. привезти  плани-конспекти уроків з математики та фізики;
  3. опрацювати пояснювальну записку та зміст навчальних програм з математики та фізики;
  4. опрацювати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики та фізики.

   Учасники семінару дякують учнівському та педагогічному колективам за творчу зустріч, за співпрацю. Бажаємо нових злетів і перемог, наснаги. З вірою та оптимізмом дивіться в майбутнє!

Микола Поплавський, методист райметодкабінету